9 okt 2017

EEK!

Vandaag heb ik voor jullie een kant en klaar kraftdoosje opgepimpt. Ze zijn in verschillende maten en hoogtes verkrijgbaar. Ik heb hem deze keer in halloweenstijl gemaakt en het doosje omgetoverd in een grafzerk. De bovenkant van het doosje heb ik geplakt met designpapier en de rand met masking tape.


De steen heb ik gemaakt van een zwarte label. Deze heb ik beplakt met designpapier. Ik heb aan de bovenkant een rietjes met spinnen motief vastgezet met een stukje lint en touw. Ik heb ook nog een spinnetje opgeplakt.


Aan de zijkant heb ik nog een kleine roe bevestigd en daartussen een bedeltje in de vorm van een pompoen geschoven.


Voor op de bovenkant heb ik eerst een spinnenweb uitgestanst en op de binnenring heb ik wat druppeltjes Nuvo drops aangebracht. Binnen in het spinnenweb heb ik een bolvenster geplakt met daarin zwart/witte pailletten.


Binnenin heb ik een vouwalbum gemaakt. Het patroon heb ik  HIER  vandaan.
Op de voorkant heb ik met de Fuse Tool een label en pailletten ingeseald. Bovenin vastgezet met een stukje touw. Onder de label heb ik een stukje zwarte Burlap geplakt  en onder het designpapier nog een stukje organza lint zodat je het album dicht kunt knopen.



De buitenkant van het album heb ik alleen beplakt met designpapier


De binnenkant kan je naar eigen inzicht versieren. Ik heb dit met verschillende materialen gedaan.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn creatie.

Liefs, Jolanda



Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte materialen. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel


 
                           

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

wauw, ziet er erg leuk uit !
grtjs,martina
x