11 sep 2017

Ik ben vandaag met penseelzakjes aan de slag gegaan. Deze zakjes zijn vrij lang en smal en ik heb ze daarom ook dubbel gevouwen. Tussen de zakjes heb ik een strookje kraft papier geplakt en ingesneden en gerild. Kijk voor de beschrijving hiervan op de blog van Kimya bij de scrap en bep van 19 juli Ik heb dezelfde maten aangehouden. Tussen de ruimte die ontstaat heb ik een vlaggetje geschoven. Daarna heb ik het geheel op de penseelzakjes bevestigd, zodat je een soort album krijgt. Het vlaggetje heb ik zelf gemaakt van een rietje met doodskop en een stukje textiel op rol.
De voorkant heb ik versierd met een palmboom met daarop goudkleurige kraaltjes die dienen als kokosnoten, designpapier, stukje visnet,stempelafdrukje, schelpjes en voorin het zakje heb ik nog een kraft label geschoven.


Voor de binnenkant heb ik twee loonzakjes dubbel gevouwen en op de achterkant van het penseelzakje geplakt. Hierna heb ik er designpapier bovenop geplakt. Het papier heb ik eerst met een distresser bewerkt, zodat je mooie rafelige randjes krijgt.


Vervolgens heb ik er wat ijsloliestokjes opgeplakt deze heb ik eerst een verweerde look gegeven met bruine inkt. Hierboven op een stukje schatkaart en een doodshoofd.


Op de andere pagina heb ik een kraft vaandel label geplakt en vastgezet met een stukje papiertouw. Op de volgende pagina zit een stukje burlap en daarover heen een stukje weblint en een chipboard ankertje vastgezet met een stukje jute touw.


De laatste pagina heb ik heel simpel gehouden, omdat het papier niet heel veel nodig heeft. Ik heb er alleen een papierenvlaggetje opgeplakt met een stukje tekst. Heel handig die idea ology label letters.


In het achterzakje zou je ook nog een label kunnen schuiven. In de vlapjes van het loonzakje heb ik gaatjes geponst en het geheel vastgezet met een stukje juta string.

                               

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn creatie.
              

Hieronder vind je een overzicht van de door mij gebruikte artikelen. Door op het plaatje te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.      

         
                 






Geen opmerkingen: