6 nov 2017

Leaves are falling autumn is calling

Geïnspireerd door het project van Tiets voor The World Cardmaking Day project 2016 heb ik dit album gemaakt. Vorig jaar heb ik hem  al eens gemaakt in Halloween stijl en deze keer in herfst.
Er zijn bij Kimya nog kant en klare pakketjes te koop om dit album te maken. Kijk dan HIER

De basis bestaat uit paperbag zakjes en labels. Ik heb de labels deze keer weggelaten. Ik heb het geheel beplakt met designpapier. Aan de bovenkant heb ik een stukje eikenblad lint geplakt en bovenaan een rietje met spinnen motief bevestigd. Verder heb ik nog wat herfstbladeren uitgestanst.


De eerste 2 bladzijdes heb ik versierd met een stukje burlap, uitgestanste herfstbladeren en paddenstoelen en een etiket met spin.


Op de volgende pagina's heb ik een stukje choco bruin jute, een pergamijn loonzakje met daarin een kraftlabel en aan de zijkant heb ik een uitgestanste hedera geplakt.


De tekst hieronder heb ik zelf uitgeprint en is dus geen stempel. met daaronder een uitgestanste herfstkrans. Op de andere pagina heb ik een stukje charming lace en een pompoen.

 
De volgende pagina's heb ik versierd met een bindertje, een stukje opengewerkt lint een burlap mini flower. Op de rechter pagina heb ik met de fusetool een schudzakje gemaakt met daarin wat sunset schudmateriaal. Deze heb ik vastgezet met een stukje jute touw. Onder de label heb ik nog een stukje mesh wired geplakt en op het schudzakje nog een spin.


De tekst op de volgende pagina is ook zelf ontworpen en uitgeprint. Op de rechterkant heb ik een label bevestigd met daarbovenop een stukje filmstrip vastgezet met een houten knijpertje en een tekst met losse letters. Daaronder heb ik nog wat paddenstoelen uitgestanst.


Liefs, Jolanda


Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte materialen. Door op de foto te klikken kom je bij de desbetreffende artikel in de webwinkel.


                           

4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er mooi uit.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Dat ziet er prachtig uit ! Maar als ik zo'n pakketje koop, krijg ik daar dan ook de beschrijving bij hoe ik het in elkaar moet krijgen ? Of kun je me zeggen waar ik die kan vinden ?

diana zei

schitterend

Unknown zei

Mooie creaties