17 jul 2017

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een kant en klaar kraft tasje met sluiting.
Kimya verkoop vele soorten kraft doosjes/tasjes in verschillende uitvoeringen.
Ik heb voor dit model gekozen. Het is een kwestie van vouwen en versieren maar. 
Soms heb je weinig nodig om er iets leuks van te maken.


De voorkant heb ik beplakt met designpapier. Ik heb de flap overgetrokken op designpapier en daarna uitgeknipt. Daar heb de randjes met een paper distresser bewerkt, zodat je een vintage look krijgt. Langs de bovenkant van de flap heb ik een stukje gehaakte bloemenlint geplakt.


In de bovenhoek heb ik een stukje rietje bevestigd met daaraan een kraft label in de vorm van een vaandel vastgezet met een stukje jute touw. Daarboven op een houten hart knoopje en in de linker bovenhoek een effen strikje.


In de onderhoek heb ik nog een houten knoopje "handmade" bevestigd.



Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.

Liefs,


Hieronder zie je een overzicht van de door mij gebruikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel


          








Geen opmerkingen: