14 aug 2017

15 juli zijn Tiets, Christa, Christa's moeder en ik een dagje naar Kimya. Het is voor ons vanuit Den Helder toch 2 uurtjes rijden en Femke is speciaal voor ons open gegaan. Heerlijk om weer eens "live" te shoppen en om alle spulletjes zo uit te zoeken dat het alles mooi bij elkaar past. Op internet vind ik het soms toch vrij lastig bij elkaar zoeken. Mijn mandje was die dag redelijk, ahum schandalig vol gevuld.


Ik ben aan de slag gegaan met een kraftdoosje en een bolblister en uiteraard in zee thema. Ik heb eerst een stukje designpapier op het doosje geplakt, zodat je een mooi ondergrondje hebt achter de bolblister. Vervolgens heb ik de bolblister gevuld met een houten anker, wat zwerfhout en een stukje visnet en let goed op dat alles goed binnen de blister valt voor het opplakken en daarna voorzichtig op het doosje geplakt. Ik heb met een cirkelsnijder de omtrek van de bolblister uitgesneden uit een stukje ander designpapier. Het is vergt wel even goed rekenwerk om het goed passend te krijgen en het daarna er boven op geplakt.
Ik heb hem verder nog versierd met een stempelafdrukje, stukje visnet, een klein flesje gevuld met parels en de tekst zijn plakletters en nog wat zeewier uitgestanst. Het stempelafdrukje heb ik eerst ingekleurd met copic's en de staart wat accenten gegeven met Nuvo glitter drops.


De rand van de deksel heb ik beplakt met masking tape.
Voor binnen in het doosje heb ik een album gemaakt van labels en kleine vlakke zakjes. Op de zijkant zit een stukje melena lint en daar bovenop een stukje barby lint. De voorkant van het album heb ik designpapier geplakt en nog versierd met een wat houten ijs tokjes, plakletters en een stukje guirlande. De krab is een stempeltje.


De binnenkant heb ik versierd met een stukje opengewerkt lint, een kraftlabel met schulprand en de volgende pagina met een label vastgezet met een stukje juta, lint met strandhuisjes, plak letters en een gestempeld zeepaardje. In het zakje heb ik nog een label geschoven.


Op de volgende pagina's  zit een stukje guirlande, ijsstokjes en een stukje lint met zeemeeuwen.


De volgende pagina heb ik een stuk visnet geplakt met daarin een octopus en wat zeewier. Op de andere pagina heb ik een houten anker en wat plakletters geplakt
Ook in dit zakje heb ik weer een label geschoven.


Op de een na laatste pagina heb ik wat zwerfhout en een vlaggenslinger geplakt en op de laatste pagina alleen een tekst sticker met "handmade for you"en een burlap mini flower.



Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte materialen. Door op het plaatje te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Veel lief,




                            
        
    

2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Echt super mooi.

Christa zei

Super gaaf jolanda, viel toch wel mee de inhoud van je mandje hahaha , was een super gezellige dag xx Christa