19 jun 2017

Be a marmaid

Ik heb voor jullie een kant en klaar kraft doosje versierd. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende maten. De deksel heb ik beplakt met ijsstokjes. Ik heb de bovenkanten eerst wat wit gemaakt met witte inkt. Ik ben zo weg van het Pion papier Legends of the Sea en ik heb deze lijn bij deze creatie gebruikt. Onder het plaatje heb ik nog en witte taartrandje geplakt en aan de rechterkant heb ik nog een stukje visnet geschoven.


Ook heb ik verschillende "zee" stansen van verschillende merken gebruikt. Aan de onderkant heb ik nog een stukje jute geplakt.


Kimya verkoopt ook verschillende soorten schelpjes/zeesterren. Op het hoekje heb een een paar slakhuisjes geplakt. Door het visnet heb ik een stukje zaza rond lint geschoven.


Voor binnenin heb ik een mini album gemaakt van vlakke bruine zakken.


De voorkant van het album heb ik versierd met een stukje guirlande zeester, een stukje uit elkaar getrokken ribbon, een stukje open gewerkt lint, bubbles stans, en het vlaggetje heb ik gemaakt van een rietje en een stukje burlap.


Hier nog een close up foto van de guirlande met zeester.


Op de volgende pagina zit een stukje mesh wired  en een stukje vast geniet organza lint


Op deze pagina heb ik buiten designpapier alleen een stukje summer hemp toegevoegd.


Op deze pagina heb ik een hekjesstans gebruik en wat kleine labeltjes. Door het gaatje heb ik een stukje suede koord geknoopt.
Verder heb ik nog in de openingen labels geschoven waar je eventueel een persoonlijk boodschap op kunt zetten. Aan de bovenkant van de labels heb ik nog een touwtje geknoopt.



Op deze pagina heb ik een visnet uitgestanst en verschillende zeedieren en zeeplantjes


Hieronder zie je een overzicht van de door mij gemaakte producten. Door op de foto te klikken kom je bij de desbetreffende product in de webwinkel.

Groetjes, Jolanda
 photo Signature Jolanda_zpslp39i4o5.gif




            
             

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

superknap gemaakt ! zoveel mooie details
grtjs,martina
x

Christa zei

Super gaaf jolanda, ik hou daar wel van !!