6 dec 2018

Brrrrrrrrr

Hij blijft leuk een loaded envelop. De basis is heel simpel.
Ik heb hem gemaakt van 2 witte zakken met een blokbodem. De bodem is omvouwen en aan de zijkanten vastgeplakt. Ik heb ze daarna versprongen op elkaar geplakt, zodat je drie pockets krijgt. 
En deze keer natuurlijk in winterse sferen.

Ik heb papier van Echopark "let it Snow" gebruikt. In de pockets heb ik verschillende labels gestopt. De rozet had ik op een sinterklaas project van Christa gezien. Makkelijk te maken met een stans van Nellie Snellen. Ik heb hem op een ijsstokje geplakt. Wisten jullie dat Kimya ook een rubriek "thema en seizoensverpakkingen" heeft? Reuze makkelijk als je een project in een bepaalt thema wilt maken dan kan je in één oogopslag alles bij elkaar zoeken.


De houten gelukspoppetje in de vorm van een sneeuwman mag natuurlijk ook niet ontbreken. Verder heb ik verschillende winterse stansjes gebruikt en een beetje lopen kliederen op de kerstboom met witte gesso voor een winters effect.


Ik heb van een doosje van 6 x 6 cm nog een cadeautje gemaakt. Hier bovenop heb ik Rudolf gezet. Nog wat dennenappeltjes en ronde houten stammetjes en wat besjes er bovenop geeft een lekker winters effect en natuurlijk een sticker met de tekst make it a december to remember om het geheel af te maken. Wat tillandsia erbij.



Hieronder zie je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.



                            

1 opmerking:

Unknown zei

Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

Plus, making money with it is as simple as 1..2..3!

Follow the steps below to make money...

STEP 1. Input into the system which affiliate products you intend to promote
STEP 2. Add some push button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products for you!

Do you want to start making profits??

You can test-drive the system for yourself risk free...