7 mei 2018

Sea You

Vandaag heb ik een kraftdoosje gepimpt met twee iniemini albums erin. De basis heb ik gemaakt van een kant en klaar kraftdoosje. Deze heb ik beplakt met designpapier van Echo Park under the sea. Aan de bovenkant heb ik een ijsstokje geplakt. Daaraan vast heb ik een koordlabeltje bevestigd en de tekst "sea"
In het midden heb ik een bolvenster bevestigd en daar omheen wat visnet gedrapeerd en nog een chipboard ankertje eraan geknoopt.


In de bolvenster heb ik nog wat mini schelpjes gestopt.



Voor binnen in het doosje heb ik twee iniemini albums gemaakt.


De basis hiervoor heb ik gemaakt van kraftpapier en een witte label.


Ik heb de witte label dubbel gevouwen en op een stukje kraft papier van 9 x 9 cm geplakt. Daarna beplakt met designpapier en gepimpt met een stukje lint, visnet, rode label, doilie en glazen flesje met mini pearls.


Op de achterkant heb ik nog een sticker met liefde gemaakt sticker geplakt.


Voor het volgende album heb ik op de voorkant een stukje lint met schelpen bevestigd.


 Binnenin heb ik een label geplakt met wat burlap bloemetjes en ik heb hem vastgezet met een stukje zaza rond lint. Op de linker pagina heb ik een houten zeepaard bevestigd en een stukje zeesterlint.





Op de achterkant heb ik nog een sticker handmade especially for you geplakt.
Rondom de deksel van het doosje heb ik nog een stukje zeesterren geplakt.


Veel liefs,



Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten. Als je op de afbeelding klikt kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.