12 apr 2018

I love you

Laatst had ik een workshop bij 't Srap- Ateljeetje. Dit is ook de inspiratie geweest voor mijn blogpost van vandaag. Ik heb hem alleen wat aangepast en er een eigen draai aan gegeven.


Bij de workshop is de basis gemaakt van cardstock en loonzakjes. Ik heb hem zelf aangevuld met een vlakke zak en labels. 


Ik heb het boekje beplakt met designpapier van Doodlebug heerlijk die felle kleurtjes. Voordat ik heb boekje heb beplakt heb ik aan de voor en achterkant een stukje lint bevestigd, zodat je je boekje dicht kunt knopen.
Op de voorkant heb ik een stukje Oceania lint geplakt en daarboven op een label bevestigd. Door het gaatje van de label heb ik een stukje geel roesjes lint geknoopt en er nog een hartje op bevestigd.


Op de achterkant heb ik nog een stickertje geplakt met de tekst "handmade"



Omdat het papier van zichzelf al vrij druk is heb ik het voor de rest vrij simpel gehouden. Op de linker pagina heb ik een doillie geplakt en daarboven op een kraftlabel. Kimya verkoopt hele handige dunne bundeltjes dunne jute touw en daar heb ik het labeltje mee vastgezet. 


Op de volgende pagina's heb ik op de linker pagina een witte mini bag geplakt met daarin een kraftlabel. Door de label heb ik een stukje rose crispy lint geknoopt. De rechter pagina heb ik gemaakt van een kraftlabel en hier een kraft hartje op geplakt.


De volgende pagina's heb ik lekker basic gehouden en heb er alleen een stukje geel weblint op geplakt en wat burlap bloemetjes.


Voor de volgende pagina heb ik een vlakke zak dubbelgevouwen en zelf een pocket uitgestanst. Ook hierin heb ik een label geschoven. Voor de rechterpagina heb ik een groen label gebruikt.




De laatste pagina's heb ik lekker basic gehouden. De flapjes van de loonzakjes heb ik vastgezet met dun jute touw en door de labels heb ik ook nog jute touw geknoopt.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.


Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten. Als je op de afbeelding klikt kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.

                 

Geen opmerkingen: