5 mrt 2018

Love

Deze keer ben ik met een Dutch Doobadoo mal aan de slag gegaan. Jullie hebben de onderste 3 voorbeelden misschien al wel in het echt gezien op de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch of op het Crea weekend in Gorinchem.

De eerste heb ik in paastinten gemaakt. Ik heb een penseelzakje aan de onderkant een klein stukje omgevouwen en vastgeplakt en daarboven op de uitgesneden mal geplakt. In het zakje heb ik van beide kanten van een witte label ongeveer 0,5 cm afgesneden, zodat hij mooi in het zakje past. Ook heb ik nog de kleinste maat zakje met blokbodem gevuld met paaseitjes en aan de bovenkant vastgezet met een stukje ribbelkarton.


De volgende heb ik helemaal in love stijl gemaakt. Deze heb ik versierd met een craft hartje, glazen flesje die ik gevuld heb met verschillende kleuren druppels nuvo drops, een stukje kant, vlaggetje met tekst, stukje filmstrip, lint en bloemetjes.


Ook moest er natuurlijk een stoere uitvoering komen vond ikzelf. Ik ben lekker aan het kliederen geweest met zwarte Gesso en Nuvo mousse, verder heb ik nog een rij hartjes uitgestanst en nog versierd met lintjes, stukje filmstrip en wat lintjes.

Ook heb ik er nog eentje met het mooie papier Zella Teal gemaakt met de bijpassende lintenset vormt het een mooi geheel.


Hieronder zie je nog een overzicht van de producten die ik heb gebruikt. Van niet alle producten zal een plaatje zichtbaar zijn, vanwege problemen op de website. 





                             
  

Geen opmerkingen: