2 feb 2018

Happy Valentine's Day


Geïnspireerd door het Kimya Doedag Seashell doosje bedacht door Christa heb ik hemzelf in valentijns uitvoering gemaakt. De basis is gemaakt met een kraftdoosje met deksel. De deksel is aan de achterkant ingesneden en aan het doosje bevestigd.


Bovenop het doosje heb ik eerst design papier geplakt en daarboven op een vierkante bolblister en daarbovenop heb ik weer designpapier geplakt en de vorm van de bolblister eerst hieruit gesneden. De bolblister heb ik gevuld met sequins. Om het doosje goed gesloten te houden heb ik er een stukje jute koord omheen geknoopt. Daar aan vast een kleine kraftlabel met daarop een plakparel, stukje bloemen kant en de tekst veel liefs.


Aan de binnenkant heb ik twee kleine zakjes bevestigd. Hiervoor heb ik eerst een stukje kraft gevouwen in bergen en dalen en hieraan de zakjes bevestigd. De zakjes heb ik aan 1 kant opengesneden, zodat je er labels in kunt schuiven.


Aan de binnenzijde van de deksel heb ik een stukje rozenkant geplakt. Voor op de bodem heb ik een tekst (te koop in de Silhouette store) uitgesneden met de Silhouette en op een stukje rood vilt geperst.


Onder het plaatje heb ik een stukje crispy lint geplakt.



De zakjes heb ik beplakt met designpapier en hier bovenop heb ik nog een stukje lint met tekst en een kraft hartje bevestigd en vastgezet met een dun jute touwtje.



In het doosje heb ik een plastic hart gelegd. Ik heb eerst designpapier op maat geknipt, daarboven op wat leuke teksten en een jute bloem geplakt en gevuld met sequins. Aan de bovenkant heb ik nog roos/wit touw geknoopt.




Hieronder zie je nog de labels die in de zakjes zitten.



Wil je dit jaar ook bij de Doe dag zijn dat kan er is een extra dag gepland op vrijdag 21 september 2018

Via deze link kan je je opgegeven:
https://kimya.nl/webshop/kimya-doe-dag-vrijdag-21-september-2018-arkel-3-workshops-met-lunch-p-51636852.html



Hieronder vind je een overzicht van de door mij gebruikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij de desbetreffende artikel in de webwinkel.


                     

1 opmerking:

Christa zei

Nou watsuper mooi geworden jolanda, weer heel anders dan het zeethema , love it xx Christa