26 okt 2010

DDC#55 - Fall Has Fallen


De nieuwe challenge staat weer op Double Dutch Het is de bedoeling dat je een herfstkaart of -creatie maakt en daar embellishments op verwerkt die uit de natuur komen. Ik heb dit flesje van mijn werk meegenomen anders gingen ze de glasbak in en da's ook zonde. Ik heb wat gestruind in mijn voortuin en hem gevuld met wat lijsterbes besjes en besjes van de taxus en nog wat van die witte besjes van de struik van de buren (sorry......) De tekst heb ik zelf geprint en het flesje heb ik nog wat versierd met wat herfstblaadjes

6 opmerkingen:

Anita zei

Leuk gedaan! Ik had geen idee hoe ik aan die opdracht moest gaan beginnen, maar begin nu toch wel ideetjes te krijgen. Groetjes, Anita

Jeanet zei

Wat super leuk gedaan zo Jolanda er is nu genoeg te vinden in de natuur !
Groetjes Jeanet

Lia zei

flesje heb je gemaakt
groetjes Lia

Riet zei

Dat heb je prachtig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.

anita01 zei

Ja helemaal geweldig en echt...herfst bij jou.

Warme groetjes,
Anita

Carla D zei

Heel leuk!
Goede recycling ;o)

Groetjes Carla