11 okt 2010

DDC#54 - Boo To You

De nieuwe challenge staat weer op Double Dutch Het is alweer bijna zover, want hoewel we momenteel lekker nazomerweer hebben ligt Halloween net om de hoek, nog maar drie weken en dan is het zover! Maak dus een mooie, leuke, enge, grappige Halloweencreatie of -kaart en doe gezellig mee met deze spooky challenge!

Ik heb dit keer een spooky doodskist gemaakt. Het patroon kun je gratis downloaden op de blog van Martha Stewart. Magere Hein en de spin heb ik bij Xenos gekocht. Ik zag ze toevallig liggen en dacht die passen mooi in en op mijn doosje. Het stof waar magere Hein op ligt komt ook bij Xenos vandaan deze is voorzien van doodshoofden, maar niet zo goed te zien op de foto.

Deze challenge loopt tot 18.00 uur op zondag 24 oktober a.s.

6 opmerkingen:

Willy zei

Wauw....wat is die gaafff Jolanda!
Ik ga snel kijken voor het patroon ;) en echt super met dat skelet erin,
Groetjes, Willy

Riet zei

Ohhh wat geweldig gemaakt Jolanda.
Echt super.

Liefs Riet.

diana68 zei

wat een ontzettend leuk doosje Jolan !!

diaan x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf doosje, geweldig leuk!
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

gaaf zeg!!

xxBetina

tineke zei

OOOHH jakkes wat een griezel maar wel heeel gaaf gedaan hoor.
Tineke xx