3 dec 2008

Fotocursus



Gistermiddag ben ik tussen de buien door met mijn camera op pad gegaan. Ik had van de fotocursus die ik volg de opdracht gekregen om heel uitgezoomd en heel ingezoomd te fotograferen op dezelfde plek in mijn geval 18-300mm. Ik heb voor de vuurtoren de lange Jaap gekozen, omdat dat toch iets typisch Den Helder is. Je hebt een mooi wijds uitzicht over de dijk en een stukje Huisduinen en je kunt het bovenste gedeelte van de lange Jaap mooi inzoomen. Ik heb ze vanmiddag gelijk laten afdrukken en hopelijk worden ze goed gekeurd. De instellingen van mijn toestel staan nog allemaal op automatisch, maar de bedoeling is dat ik leer om alles handmatig in te stellen.

8 opmerkingen:

Maria zei

Prachtige foto's Jolanda! Lijkt me leuk om daar mee bezig te zijn. Laat je weten of ze goedgekeurd worden?!

marga zei

Oh, die zjn leuk zeg!!! En iderdaad, lekker de camera van automatisch afzetten en uitproberen, hihihihihi.

groetjes

marga zei

oeps.............wat een typfouten, hihihihi. Moet ook niet met een snoepje in mijn hand typen..........

Carin zei

Wat leuk Jolanda, een fotocursus! Ben ik ook mee bezig, heb gisteren de vijfde les gehad. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar ook best moeilijk. Je hebt wel een prachtig onderwerp gekozen! Heb ik niet hier in Limburg ;-)

Jolanda zei

Dank je wel Maria. Ze is gelukkig niet zo stren, maar wordt vervolgd

Jolanda zei

Geeft niet hoor daar lees ik wel overheen. Ik ben der ook lekker mee aan het stoeien

Jolanda zei

Dank je wel Carin. Ik heb vanavond mijn derde les en ik begin steeds meer te leren. In Limburg heb je toch ook mooie plekjes?? Ik wil hierna nog een cursus Photoshop gaan volgen

doris zei

Der "Lange Jaap" läßt sich super fotografíeren...
Mein Kompliment, du hast wunderschöne Fotos gemacht!!

Liebe Grüße
Doris

PS: Ich habe auch ein Foto vom "Lange Jaap", zu sehen unter...
http://doriswelt.blogspot.com