28 nov 2018

Bloghop eerste team




Zoals elk jaar doen we met het hele team weer een kerst bloghop! Alleen dit jaar gaan we het even anders doen.


We gaan 2 bloghops doen en hebben het team in 2-en gedeeld.


Vandaag is het eerste team aan de beurt. Wat was de opdracht?


Maak een advent project naar eigen idee, en ook mag je zelf de kimya artikelen uitkiezen hiervoor.

Wat is nu de bedoeling?

Hop langs alle blogs van deze 4 team leden en laat ook bij allemaal een reactie achter. Begin op het Kimya blog. Ben je klaar met hoppen dan kom je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Als het goed ik ben je van de blog van
hier terecht gekomen. Je hebt daar haar mooie creatie kunnen bewonderen.

Hieronder zie je mijn creatie.
Ik heb als basis een draad fotoframe gebruikt waarop ik verschillende cadeautjes heb bevestigd.



Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten, want dan maak je pas kans op een Kimya pakket.

Hop nu door naar 


en kijk wat voor moois zij gemaakt heeft.

          De bloghop duurt tot en met 30 November
          en daarna word de winnaar van het pakket 
                             bekend gemaakt!

Hieronder zie je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.

                              
                     

28 opmerkingen:

Glenda de Heide zei

Hoi Jolanda,

Jij hebt er ook al zo'n mooie creatieve van gemaakt! Ik vind hem een stoere uitstraling hebben met dat craft zwart en wit. Super gaaf gedaan!

Groetjes Glenda

Vlindert zei

Ja ook hier houd ik van..craft zwart wit...en toch genoeg te zien!! Mooi gedaan!

Sylvia de Bruin zei

Wat leuk !!!!
Ik hou ervan

Miriam's creablog zei

ook al zo mooi. Gr. Miriam

Martha zei

Heel mooiii

Liefs Martha

www.scrapadise.nl zei

Wat een mooie adventskalenders hebben jullie gemaakt.

Yvonne Donders zei

Ik val van de ene oeh in de andere aaaahhh met deze bloghop! Deze is ook al zo mooi. Lekker stoer met dat kraft en jute en alles.
Fantastisch!

Groetjes Yvonne

Betty V. zei

Hier heb ik maar een woord voor.....prachtig!

Unknown zei

Supermooi ik grniet van al jullie moois
En harde werk van jou ook weer

Bernadet zei

Dit ziet er supermooi uit Jolanda!!
Super hoe je dit rek ervoor gebruikt hebt

Wilma van Bergen zei

Ook dit is weer een geweldige creatie, leuk zeg aan zo'n bord. Dit kan je gewoon ieder jaar weer vernieuwen. Super leuk idee!

Anietje zei

Dit is ook al zo'n mooi project (dit idee ga ik ook proberen te makem) vind het helemaal toppie!

Mieke zei

Ik val van de ene in de andere verbazing van jullie creativiteit.
Ook deze vind ik weer supermooi en mooi zo in deze tinten

marjo van soest-van holst zei

Super,super en nog eens super!! Heel anders maar ook weer prachtig,groetjes

martine zei

Gaaf ook in het zwart/wit !

Henriette zei

Dit is een Topper en wat stoer en past zo bij jou! Wat een blijdschap zal deze geven met het openen en...geniet ervan...liefs Henriette

Gina Bloyaert zei

Hoi Jolanda,
Nooit geweten en gedacht dat je van wit en zwart zoiets moois kon creeren.
Jullie zijn echt aan elkaar gewaagd en hebben nog kost en moeite gespaard om ons te doen watertanden.
van zo mooie creaties.
Mvg gina België 😃🦋

Vigdis zei

Wat een leuk idee zeg met zo'n frame er achter en bijzonder dat je alleen zwart en wit gebruikt hebt. Het geeft een heel leuk effect.

Kitty zei

Wat een superleuk idee! Hartstikke kerstig en trendy, zonder dat je klassieke kerstkleuren of winterse kleuren gebruikt hebt. Geweldig!

jandokan zei

Heel stijlvol, dat zwart, wit en kraft 🖤
Erg mooi!

M@rgreet zei

Wat een topproject heb je er weer van gemaakt Jolanda! Lekker stoer en helemaal hip met het draadframe!

Channah zei

Ook alweer zo'n leuk idee. 👍😍

Jenny Noorloos zei

my oh my, wat een supergaaf, mooi en stylish project! Origineel om dat zo te maken in deze kleuren! Ik hou ervan, en wil graag dit idee onthouden!

Jacqueline DH zei

Oh deze kan zo in een Woonmagazine! Echt heel stylish in zwart en kraft. Mijn favoriet denk ik... of toch die boxjes... mwa..lastig😁

Wybrich zei

Heel anders als de anderen, maar ook heel erg mooi in kraft , wit en zwart! Schitterend project , leuke details.

Blogger zei

As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years more and weigh on average 42 lbs lighter than we do.

(Just so you know, it is not related to genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

Click on this link to discover if this little questionnaire can help you discover your true weight loss potential

Blog27999 zei

Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

More than 160k men and women are hacking their diet with a easy and SECRET "liquids hack" to lose 1-2 lbs each night in their sleep.

It is proven and it works all the time.

This is how to do it yourself:

1) Grab a clear glass and fill it with water half full

2) Then do this weight losing HACK

and be 1-2 lbs skinnier the next day!

Blogger zei

Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

More than 160k men and women are hacking their diet with a simple and SECRET "liquid hack" to drop 1-2lbs each night in their sleep.

It is very simple and it works on anybody.

Just follow these easy step:

1) Go get a glass and fill it with water half the way

2) And then learn this weight losing HACK

you'll become 1-2lbs lighter the next day!