2 dec 2015

Kimya Design Team dag 28 november 2015

Afgelopen zaterdag hadden we onze eerste DT dag van Kimya verpakkingen. Ik heb eerst Christa opgehaald en toen Cin en Tiets. Het was wel een vroegertje voor ons, want we zaten om 7.15uur al in de auto. Gelijk maar een selfie van ons gemaakt en we hadden al de grootste lol met zijn allen.


De reis ging voorspoedig, geen files onderweg en een hoop gekakel verder arriveerde we na 2 uurtjes rijden ruim op tijd bij Kimya Verpakkingen. Waar Rachelle en Morgan ons al op stonden te wachten.                             
                  

Toen we binnenkwamen was de knutseltafel al gedekt en natuurlijk een verassing wat we gingen doen. Langzaam kwam iedereen binnendruppelen en hebben we kennis gemaakt met elkaar. Het grootste deel van de meiden had ik al eens ontmoet, maar ook een aantal nog niet. Het is hartstikke leuk om elkaar nu eens in het echie te zien.

Femke heeft een praatje gehouden over het ontstaan van Kimya Verpakkingen en na een bak warme koffie/thee en appeltaart werden we aan het werk gezet. In ons knutselpakket zaten de basis materialen voor lettering. Ik moet zeggen dat het best wel moeilijk is.

Nadat iedereen zijn best had gedaan om er wat mooi van te maken gingen we met zijn alleen shoppen. Dit is toch echt een walhalla. Alle mandjes werden vol geladen en Rachelle en Morgan hadden er een aardige klus aan om alle mandjes te inventariseren en als ze dachten dat ze klaar waren werden ze weer rijkelijk gevuld.


Na afloop moesten we natuurlijk een groepsfoto maken. Wat doe je als je zo snel niet je timer van 10 sec niet op je camera kunt vinden, dan vraag je gewoon of buurmeisje Britt even op het knopje wil drukken.


Van links boven naar rechts: Femke, Cin,Martine, Sandra, Tiets, Desiree, Margreet, Miriam, Christa, Ik
Rij voor: Lianne, Esther, Rachelle en Morgan.

Hieronder nog een foto van mijn buit:
Ik vond het super leuk dat echt het hele team aanwezig was. Femke en team bedankt voor de gastvrijheid!
Ik heb genoten en als afsluiting hebben we met zijn allen nog lekker gegeten bij Kees

15 nov 2015

Intocht Sinterklaas

De sint is weer in het land





2 nov 2015

Prettige feestdagen

Vandaag heb ik een theezak met venster helemaal in winterse sferen gemaakt. Deze zakjes zijn zo leuk om kleine kadootjes in te verpakken. Ik heb de buitenkant heel basic gelaten. Aan de bovenkant heb ik een stukje mesh wired bevestigd en daarboven op een stukje blauwe crocheted lace kant. Het stempelafdrukje is van Saturated Canary en de houten kerstboom van Action.
Aan het mesh wired en kant heb ik met een stukje jute touw een zwart sterlabel bevestigd. Heel handig zijn de kant en klare tekststickers die verkrijgbaar zijn met allerlei soorten teksten voor verschillende gelegenheden.


Op het houtenkerstboompje heb ik een klein flesje bevestigd gevuld met decoratiesliertjes van die ik bij een tuincentrum zag liggen. Deze kleur past perfect bij mijn winterse zakje.


Binnenin het zakje heb ik eerst wat fiberfill gestopt, zodat mijn plast hartje vanaf de bodem mooi omhoog komt. Ik heb het hartje eerst gevuld met kleine bolletjes piepschuim voor een winters effect. Daarna een leuke tekstlabel van Studio Light erin. Daarna heb ik het hartje voorzichtig dicht gedaan.

Aan de buitenkant heb ik nog een stukje tekstlint geplakt met daaraan vast geknoopt een metalen bedeltje met de tekst "wish". 


Aan de linkerkant heb ik nog een houten sneeuwvlok bevestigd.


Ik hoop dat ik jullie weer wat winterse inspiratie heb gegeven!

Liefs, Jolanda


Hieronder heb ik nog een overzichtslijstje met foto's gezet. Op de blog van Kimya kun je de foto's aanklikken en dan kom je bij de desbetreffende link op de webwinkel





 

 

 


 










22 okt 2015

Bloghop Kimya blog

Vandaag is er een bloghop op de Kimya blog. We gaan jullie laten zien wat voor moois je allemaal kunt maken met een klembord.

Wat is de bedoeling:

Hop langs alle blogs van de teamleden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op de blog van Kimya en laat daar weten dat je klaar bent met hoppen.
Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een 
basispakket van Tiets haar klembord


Ik heb mijn klembord helemaal in strandsfeer gemaakt. Ik hou van zon, zee en strand. Heerlijk uitwaaien en lekker genieten als het zonnetje schijnt. Hier in Den Helder is het allemaal, dus ik bof.



Een overzicht van de materialen die ik gebruikt heb:
*Crocheted lace (licht blauw)

Als het goed is kom je van de blog van Esther

Vergeet hier niet een reactie achter te laten voordat je verder hop naar:

21 sep 2015

Als basis heb ik deze keer een kant en klaar Kraft doosje  van 10,2x10,2x2,5 cm gebruikt. Deze doosjes zijn er in verschillende maten. Van groot tot klein. De bovenkant van de deksel heb ik beplakt met verschillende kleurtjes liefdevol designpapier. Je kunt met de kant en klare kraftdoosjes zoveel kanten op.

Halverwege heb ik stukje lint met kruissteken hartjes bevestigd. Om het geheel wat te breken vond ik het wel leuk om een zwarte sterlabel te gebruiken ipv een hartje.
Kimya heeft ook een uitgebreid assortiment kraft etiketten, met voor elke gelegenheid wel een passende tekst. Ik heb deze keer eentje gekozen met de tekst "especially for you"
De label heb ik bevestigd met een stukje jute touw.


Langs de zijkant van de deksel heb ik een stukje natuurlint met bloemen geplakt om het geheel af te maken.


Veel liefs,
Jolanda

10 aug 2015

Thank You

Ik heb deze keer weer een zakje opgepimpt. Als basis heb ik een bruine vlakke zak gebruikt. De voorkant heb ik beplakt met designpapier van Joy!Crafts. Het stempelafdrukje is van Paper Nest Dolls. Aan de bovenkant heb ik een stukje jute touw geknoopt en daaraan een kleine Kraft label bevestigd. Deze kun je naar eigen inzicht versieren met designpapier een een leuke tekst. Aan het jute touw heb ik een reddingsboei gehangen. Deze leuke bedeltjes zijn in allerlei thema's verkrijgbaar bij Creatotaal
Aan de onderkant van de golven heb ik een stukje Stitchy jute geplakt, zodat het net zand lijkt.

Binnenin het zakje heb ik een papieren label geschoven. Ook deze heb ik beplakt met designpapier en onder de golfjes heb ik een stukje Burlap geplakt, zodat ook dit net zand lijkt. Halverwege heb ik een Kraft etiket geplakt met de tekst "thank you"
Bovenaan de label heb ik een stukje Boucle jute met een fout steekje bevestigd en vastgeknoopt met een stukje jute touw en hieraan een zeester bedel bevestigd

Veel liefs,
Jolanda