2 dec 2015

Kimya Design Team dag 28 november 2015

Afgelopen zaterdag hadden we onze eerste DT dag van Kimya verpakkingen. Ik heb eerst Christa opgehaald en toen Cin en Tiets. Het was wel een vroegertje voor ons, want we zaten om 7.15uur al in de auto. Gelijk maar een selfie van ons gemaakt en we hadden al de grootste lol met zijn allen.


De reis ging voorspoedig, geen files onderweg en een hoop gekakel verder arriveerde we na 2 uurtjes rijden ruim op tijd bij Kimya Verpakkingen. Waar Rachelle en Morgan ons al op stonden te wachten.                             
                  

Toen we binnenkwamen was de knutseltafel al gedekt en natuurlijk een verassing wat we gingen doen. Langzaam kwam iedereen binnendruppelen en hebben we kennis gemaakt met elkaar. Het grootste deel van de meiden had ik al eens ontmoet, maar ook een aantal nog niet. Het is hartstikke leuk om elkaar nu eens in het echie te zien.

Femke heeft een praatje gehouden over het ontstaan van Kimya Verpakkingen en na een bak warme koffie/thee en appeltaart werden we aan het werk gezet. In ons knutselpakket zaten de basis materialen voor lettering. Ik moet zeggen dat het best wel moeilijk is.

Nadat iedereen zijn best had gedaan om er wat mooi van te maken gingen we met zijn alleen shoppen. Dit is toch echt een walhalla. Alle mandjes werden vol geladen en Rachelle en Morgan hadden er een aardige klus aan om alle mandjes te inventariseren en als ze dachten dat ze klaar waren werden ze weer rijkelijk gevuld.


Na afloop moesten we natuurlijk een groepsfoto maken. Wat doe je als je zo snel niet je timer van 10 sec niet op je camera kunt vinden, dan vraag je gewoon of buurmeisje Britt even op het knopje wil drukken.


Van links boven naar rechts: Femke, Cin,Martine, Sandra, Tiets, Desiree, Margreet, Miriam, Christa, Ik
Rij voor: Lianne, Esther, Rachelle en Morgan.

Hieronder nog een foto van mijn buit:
Ik vond het super leuk dat echt het hele team aanwezig was. Femke en team bedankt voor de gastvrijheid!
Ik heb genoten en als afsluiting hebben we met zijn allen nog lekker gegeten bij Kees

Geen opmerkingen: