13 jan 2020

Het is feest

                                Ik dacht ik maak er deze keer een feestelijk project van.
Ik heb als basis een grote vlakke bruine zak gebruikt van 26 x 32 cm
De bovenkant heb ik naar buiten toe opgerold.
De zak heb ik gevuld met 2 flesje bier, een reep chocola en een kadobon.
Om het geheel een beetje stevig bij elkaar te houden heb ik er stukjes raffia omheen geknoopt, met daaraan wat gekleurde ballonnen voor een feestelijk geheel

Binnenin heb ik ook nog een zakje gemaakt met wat zelfgemaakte confetti. Je pakt een gaatjes tange wat gekleurd papier en klaar.
Het zakje heb ik gemaakt met een stuk kraftpapier, een transparant zakje 9 x 14 cm en binnenin een leuke tekst gestempeld en de bovenkant vastgezet met een stukje creme koord.


De kadobon heb ik in een goud glimmend zakje gestopt. Achterop heb ik krullint bevestigd en vastgezet met een leuke tekststicker.


Het zakje heb ik aan de bovenkant dicht geplakt met een tekststicker. De stickers die ik gebruikt heb zie ik niet meer in de webshop staan, maar er zijn genoeg alternatieven.



Ik hoop dat ik jullie een beetje in de feeststemming zijn gekomen bij het zien van mijn project.
Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten.
Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webshop.

 
  
  

1 opmerking:

Blogger zei

If you're attempting to lose weight then you absolutely need to jump on this totally brand new custom keto meal plan diet.

To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and chefs joined together to provide keto meal plans that are efficient, suitable, money-efficient, and satisfying.

Since their launch in January 2019, thousands of individuals have already completely transformed their body and well-being with the benefits a professional keto meal plan diet can offer.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones offered by the keto meal plan diet.