8 nov 2018

It's pumpkin time

Ik heb me deze keer laten inspireren door het wc rol album van Tiets. De werkwijze hiervan kun je vinden op de facebook site van Tiets Tiets Creatieve Wereld


Ik vind de herfst een van de mooiste jaargetijden van het jaar. Heerlijk die geur en die mooie kleuren in de natuur.
De basis is gemaakt van chipboard, kraftpapier en wc rollen. Ik het het mooie paper van Authentique pleasant gebruikt.


Het album heb ik dicht geknoopt met een stukje cotton lint.


Op de bovenkant heb ik wat verschillende blaadjes in verschillende kleuren papier uitgestanst. Daarboven op wat mos en 2 kleine pompoenen geplakt. De tekst it's pumpkin time komt van een andere serie papier, maar ik vond hem er wel goed bij passen.


Zo ziet hij er vanaf de zijkant uitgeklapt uit. De binnenkant heb ik beplakt met bruin cardstock en de randjes bewerkt met een distresser.


In de wc rolletjes zitten labels. Door de bovenkant van de label heb ik een stukje oranje raffia geknoopt.


Het leuke van de kraftlabels is dat je ze in allerlei vormen kunt kopen. Ik heb een label met bloemenrandje gebruikt met daarboven op een kraft etiket die er ook zijn met heel veel verschillende teksten. Door de bovenkant heb ik nog een bindertje geknoopt.


Zo kun je ze met allerlei verschillende materialen versieren.





Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met het thema "herfst"

Veel liefs,


Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel



             Kraft Karton/papier A4 21 x 29.7 cm 25 vel      

1 opmerking:

Blogger zei

Did you know there's a 12 word phrase you can communicate to your man... that will induce intense emotions of love and instinctual attractiveness to you deep inside his heart?

That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, adore and protect you with his entire heart...

===> 12 Words Who Fuel A Man's Desire Impulse

This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him work harder than ever before to do his best at looking after your relationship.

Matter of fact, triggering this influential impulse is absolutely binding to having the best possible relationship with your man that as soon as you send your man a "Secret Signal"...

...You'll immediately find him open his soul and heart for you in a way he's never experienced before and he will see you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.