10 sep 2018


Ik hou van al die seizoenen. Mijn favoriete thema is zee, maar ik vind het ook heerlijk om nu weer wat anders te maken.
Mij lukt het niet om live mee te doen met de Scrap en Bep, omdat ik dan moet werken, maar ik vind het wel leuk om deze op een later tijdstip te maken.
Deze keer heb ik de Scrap en Bep van 25 april gemaakt in halloween stijl.


Ik hou van die felle kleurtjes van Doodlebug. De basis is gemaakt van chipboard, cardstock,labels en een joy crafts mal. Het pakketje is nog steeds te bestellen en de uitleg en beschrijving hiervan kun je vinden op de blog van Kimya Verpakkingen rechts op de site bij scrap en bep.
Op de voorkant heb ik nog een spinnen rietje geplakt.


Hieronder zie je de binnenkant. Het papier zelf heeft weinig nodig.


Van de week heb ik nog leuk ander halloween papier gescoord en bij de embellishments van Pebbles zat deze leuke spin.


Hieronder de achterkant. 


Van de loonzakjes is de bovenkant afgesneden en er bovenop zit een mini zakje bevestigd. Hoe dit allemaal precies gemaakt is kun je teruglezen op de stap voor stap uitleg met foto's op de Kimya blog. De zakjes zijn allemaal uitklapbaar en aan de voor en achterkant beplakt.











Zo ziet hij er van de zijkant uit. Het geheel wordt dichtgeknoopt met verschillende lintjes. Het is een super leuk project en het pakketje is nog te bestellen.

Klik HIER voor pakketje met mal
Klik HIER voor het pakketje zonder mal


Veel liefs,
                                                        


2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat ziet dat er leuk, maar erg ingewikkeld ui t! heel erg geslaagd resultaat
grtjs,martina
x

Unknown zei

Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

And getting it running is as simple as 1..2..3!

Here's how it works...

STEP 1. Choose affiliate products you want to push
STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it takes JUST 2 minutes)
STEP 3. Watch the affiliate system explode your list and upsell your affiliate products on it's own!

Do you want to start making money???

Click here to start running the system