9 jul 2018

Love tis Life

*SNEAK*

Ik hou van die zeelijnen en gelukkig heeft Kimya er een heleboel in het assortiment en allemaal verschillende merken. Ik heb deze keer het mooie papier van Graphic 45 gebruikt. Ik heb voor de basis een blokbodem zak gebruikt en deze beplakt met designpapier. Ik heb een label uitgestanst met de ticket mal van Studio Light. Hieronder heb ik ribbelkarton geplakt. Daarboven op een stukje visnet bevestigd. Ze zijn er in 4 verschillende kleuren. Een stukje blauw jute en verschillende zeestansjes uitgestanst. Langs het uiteinde van de reddingsboei heb ik nog een stukje naturel koord geplakt. Om het geheel compleet te maken heb ik er nog een houten anker, een stukje masking tape en een chipboard quote van Tim Holtz geplakt.



Je kan natuurlijk van alles in het zakje stoppen, maar ik heb gekozen voor een label. Deze heb ik met de ticket mal. Ook deze heb ik beplakt met designpapier en versierd met een strandstans, een glazen flesje gevuld met powertex balls een soort zand. Deze heb je ook verkrijgbaar in verschillende diktes, sand en kleine en grote balls. Ik heb gekozen voor de grote variant. Door de bovenkant heb ik verschillende soorten lintjes geregen en vastgeknoopt. Nog een leuke houten visje er opgeplakt. Ook een van de nieuwste producten van afgelopen tijd.


Veel liefs,
Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebuikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel.