24 jun 2018

Bloghop


We hebben 1 of 2 keer per jaar een DT dag met alle leden van het team, en  sinds kort geven we elkaar een swappie zoals we het noemen... we maken voor iedereen een aardigheidje en delen die uit aan elkaar tijdens zo'n DT dag... Zo leuk om kleine kadootjes te mogen ontvangen , echt een feestje..
Nu zijn we gisteren ook weer bij elkaar geweest en via een bloghop laat ieder lid haar eigen swappie zien op eigen blog.

Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog.Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.
Tiets heeft van haar swappie 1 extra gemaakt en die gaan we verloten onder degene die hebben gehopt en overal een reactie hebben achtergelaten.

Als het goed is ben je vanaf de blog van

 MARGREET

hier terecht gekomen en heb je haar creatie mogen bewonderen.

Hieronder zie je mijn creatie . Ik heb katoenen tasjes bedrukt met de Silhouette Cameo en vervolgens ingepakt en ik heb er nog een leuke houten tag bijgemaakt.




Vergeet niet om bij iedereen een reactie achter te laten, want dan maak je pas kans op het swappie van Tiets.

Hop nu door naar

SANDRA

en kijk wat voor moois zij gemaakt heeft.


De bloghop duurt tot en met dinsdag 12.00 uur en daarna word de winnaar bekend gemaakt.
Veel hop plezier!

Veel liefs, 



Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebuikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel.

    

25 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hartstikke leuk.
Groetjes Miranda

Esther verloop zei

Altijd een passende tekst voor iedereen erg leuk gedaan

Crealian zei

Leeeuk!
Hmmm.... die cameo word steeds vaker gebruikt om me heen.... cool

Martha zei

Leuk gedaan

Wilma van Bergen zei

Leuk cadeau kan je altijd gebruiken

Coby van der Kooi zei

Heel leuk

Sylvia de Bruin zei

Erg leuk idee

Krista zei

Wat leuk!!! En handig die tas... Voor als je gaat shoppen bij Kimya!

Crea Ankie zei

Super mooi Jolanda!

weitjes zei

Ik kreeg laatst van mijn vriendin ook een eigen bedrukte tas, weet hoe leuk ik dat zelf ook vond,dus echt geslaagd met je gave idee zo, zullen ze heel blij mee zijn geweest!!!

Petra zei

Leuk gemaakt

Anita Wiegers zei

Gaaf om een cadeau zo te personaliseren

Gozien zei

Erg leuk cadeau om te krijgen

Channah zei

Dat is leuk om te krijgen, ik heb nooit tassen genoeg😀

Willeke zei

Erg leuk cadeau konden ze gelijk hun gekochte spulletjes meenemen!

Mieke zei

Wat een origineel kado. Kwam goed van pas zeker om alle kadootjes in te doen!
Heel leuk gemaakt

Henneke zei

super om een leuke tas te bedrukken, weer een heel ander idee maar wel lekker zomers :)

Marloes-Je zei

Very nice

Glenda de Heide zei

Super leuk zo'n bedrukte tas! En wat een gave tekst! En zo weer anders dan wat de andere meiden hebben gemaakt. Leuk!

Veel liefs Glenda

Helen van de Kamp zei

Wat gaaf! Zo konden de dames naar huis met een leuke tas gevuld met elkaars presentjes 😀

Jenny Noorloos zei

Hoiii, inderdaad: Fabulous!! Dat is het goede woord voor eigenlijk al jullie blogs! Weer een superleuk, origeenl idee, voor iedereen zo,n tasje, en dan ook nog zo'n tekst die precies weergeeft dat jullie een topteam zijn! En bovendien kan er ook lekker veel in als je gaat shoppen bij Kimya hahah..heeeeeeeeeel handig toch?
Ik voeg ook jouw blog toe aan mijn favorieten en eerder zei ik al dat het mij weer motiveert mijn blog bij te gaan werken. Ik neem aan dat je het ok vindt als ik daar toevoeg bij mijn favoriete blogs??
Groetjes, Jenny

Freubeltjecreatief zei

De Cameo, je kunt er zoveel leuke dingen mee maken ik heb van een collega ook een bedrukte tas gekregen. Ik wil hem ooit zelf aanschaffen.

Wybrich zei

Ook al zo'n origineel cadeau! Heel erg leuk !

Blogger zei

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

More than 160 000 men and women are losing weight with a simple and secret "liquid hack" to burn 2 lbs each and every night as they sleep.

It is painless and works on everybody.

Here's how you can do it yourself:

1) Take a glass and fill it with water half glass

2) Proceed to follow this proven HACK

and become 2 lbs thinner the very next day!

Blogger zei

In this manner my buddy Wesley Virgin's story launches with this SHOCKING and controversial video.

As a matter of fact, Wesley was in the army-and soon after leaving-he discovered hidden, "mind control" secrets that the government and others used to obtain anything they want.

These are the same secrets tons of celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and elite business people used to become rich and famous.

You've heard that you use less than 10% of your brain.

Really, that's because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Perhaps that expression has even occurred INSIDE your own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain about 7 years ago, while driving an unregistered, beat-up garbage bucket of a car without a driver's license and with $3.20 in his bank account.

"I'm very fed up with going through life paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

You've taken part in those questions, am I right?

Your very own success story is waiting to be written. All you need is to believe in YOURSELF.

CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S METHOD