4 dec 2017

I love....

Geïnspireerd door de het maken van de swappies voor de meiden op de DT dag dacht ik dat het ook wel leuk is om de waxinelichtje houder die ik voor de meiden gemaakt heb eens anders te verpakken en omdat het morgen sinterklaas is helemaal in sinterklaas stijl.


Ik heb hem in een transparante koker gestopt, zodat het net even leuker is om te geven. De kokers zijn in verschillende vormen en maten verkrijgbaar. De tekst op waxinelichtjes houder heb ik uitgesneden met de Silhouette uit zwart mat vinyl.



Ik heb de koker dicht gestrikt met een stukje zwart stippel lint. Eronder door heb ik nog een stukje rietje geschoven. Daarbovenop nog een roe en een staf geplakt. Aan de staf heb ik nog een sint gelukspoppetje bevestigd en aan de roe een label een een stukje lint sint en Piet bevestigd.


Daarnaast heb ik nog een klein jute zakje gevuld en een zwarte label met schulprand en een gouden etiket met de letter S erop bevestigd. Ook heb ik aan het zakje nog een zak van Piet gelukspoppetje geknoopt. Voor op het zakje heb ik nog Amerigo uitgestanst en bevestigd en nog een mini jute zakje erbij gezet.


Ook de gelukspoppetjes zijn in alle varianten verkrijgbaar.


Het lintje Sint en Piet heb ik doormidden geknipt, omdat hij anders niet op de label past.


Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte materialen. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel.

Liefs, Jolanda

             

2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een super leuk idee. Groetjes Marja

Unknown zei

leuk dat idee met die doosjes. Ziet er geweldig uit