23 mrt 2017

Deze keer heb ik voor jullie een mini album gemaakt met 2 grote kraft labels als basis.
Ik heb voor ertussen een stuk cardstock gesneden van 11 x 30 cm en gerild op 7,5cm, 15cm en 22,5cm. Super leuk dat Femke af en toe een op Facebook setjes lintjes en accessoires pakketjes verkoopt die ze heeft samengesteld verschillende blokjes  designpapier. Hou dus de Creatief met Kimya Verpakkingen!! Facebookpagina in de gaten.


Ik heb de voorkant beplakt met designpapier Lavendel prachtige voorjaarskleurtjes en daar boven op heb ik een stukje Mesh wired, een witte doillie, een limoen rietje, een stukje crispy lint, een bloemen carft label, wat bloemetjes en een stukje lint met de tekst "speciaal voor jou" geplakt.
De achterkant heb ik vrij rustig gehouden met een sticker "Hand made"


Zo ziet het album er aan de zijkant uit. Ik heb de bovenkant dichtgeknoopt met een stukje lint. Aan de zijkant heb ik aan beide zijkanten ook onder het designpapier een stukje lint bevestigd zodat je het dicht kunt knopen.


Aan de binnenkant heb ik eerst een stukje designpapier geplakt. Daar bovenop heb ik een klein wit papieren zakje geplakt en daarin een kraftlabel geschoven en door de bovenkant van de label heb ik een stukje groen satijnlint geknoopt. Op het zakje zelf heb ik nog een burlap mini flower geplakt.



De tweede pagina heeft behalve designpapier niet veel nodig. Ik heb aan de linkerkant alleen een stukje Grosgrain lint geplakt.


Die samengestelde pakketjes accessoires en lintjes zijn zo handig. Het scheelt weer zoeken en je hebt zo een mooi bij elkaar passend geheel. Aan de onderkant heb ik een stukje romance lint bevestigd en aan de linkerkant een houten tag met daarop een mini strikje.


Op de laatste pagina heb ik een pergamijn loonzakje geplakt met daar bovenop een plaatje uit het designblok. Aan de bovenkant heb ik nog een stukje vlinderlint geplakt.


Zo ziet het geheel er opengevouwen aan de binnenkant uit.



En zo ziet de achterkant er opengevouwen uit.


Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten. Als je op de foto klikt dan kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel

Veel liefs,

 photo Signature Jolanda_zpslp39i4o5.gif


                    

Geen opmerkingen: