8 dec 2014

Merry Christmas

Vandaag heb een ik voor jullie deze kerstcreatie gemaakt. De basis heb ik gemaakt van een transparant zakje met blokbodem . Binnenin het zakje heb ik een houten rendier gedaan. 
Aan één oor heb ik een kleine label vastgemaakt met een stukje touw en daarbovenop een leuke kersttekst geplakt.
Ik heb voor de afwerkingvan de bovenkant een een mal uitgestanst en dubbel gevouwen. Hier bovenop heb ik een witte kraflabel ster geplakt en daarbovenop een stukje rode weblint. Daarbovenop weer een kleine mini kraft label en daarboven op weer een stukje bedrukt rendieren lint geplakt. Dit geheel heb ik weer met een stukje jute touw vastgezet.

Veel liefs,
Jolanda

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

wat grappig en mooi gedaaan, alles past mooi bij elkaar, geslaagd dus
grtjs,martina
x