8 sep 2014

Doosje eenvoud

Vandaag heb ik een eenvoudig doosje voor jullie gemaakt. Niet iedereen houdt misschien van het inkleuren van stempelafdrukjes of het versieren ermee. Gewoon lekker basic deze keer. Ik heb als basis een kant en klaar Kraft doosje gebruikt. Ze zijn er in verschillende maten, dus je kunt eindeloos variƫren.
Bovenop de deksel van het doosje heb ik een stukje Ribbon/pristine geplakt en daarboven op een stukje Chantilly kant.
Het sterretje is een kant en klare kraftlabel met tekst geplakt. Kimya heeft verschillende soorten kraft etiketten met een heel scala aan kant en klare teksten in het assortiment, zodat je voor iedere gelegenheid een passende tekst hebt. Het labeltje heb ik met een stukje kant vastgezet en een stukje jute touw.
Bovenop het lint en het label heb ik nog plastic knoopjes geplakt, een bloemetje, hartje en vlindertje.
Op de zijkant van het doosje heb ik nog een sticker "Hand made"geplakt.
Ik heb het doosje gevuld met een aantal verschillende tekst labels  en bij elkaar gebonden met een stukje jute touw . Aan de labels heb ik nog een stukje lint vastgeniet met de tekst "Love"
Dit doosje is niet moeilijk om te maken. Het is een kwestie van leuke spulletjes bij elkaar zoeken en dan heb je in een handomdraai een doosje eenvoud.

Liefs, Jolanda

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg geslaagd klein cadeautje ! mooi gedaan, veel kleine, fijne details,
grtjs, martina
x

Els zei

heel mooi gemaakt.
Groetjes, Els