16 okt 2013

Tasje

Ik heb deze keer dit tasje gemaakt. Het patroon van het tasje kun je hier vinden. De basis is gemaakt met Joy! Crafts Kraft papier art nr. 8099/0203 De buitenkant heb ik beplakt met Joy! Crafts Paper Kerst Happy holidays 1 art. nr 6011/0025

Verder heb ik nog een lintje uitgestanst met de Joy! Crafts-Noor! Design Ribbons & Bows rand met strik art. nr 6002/0187. De hoekjes aan de zijkanten is de Franse Lelie Joy! Crafts - Noor! Design art. nr 6002/0261 . De tekst Merry Christmas en de kerstbal zijn gestempeld met de Joy! Crafts - Clearstamps Christmas Ho! Ho! Ho! art. nr 6410/0103 Eerst heb ik de tekst met transparante inkt gestempeld en daarna bewerkt met wit embossing poeder en heattool.

Binnen in heb ik twee kaarsjes gestopt

3 opmerkingen:

Renate zei

Kei gaaf gemaakt. Super origineel idde. Leuk ook met de kaarsjes erin.

-xies- Renate.

Silvia zei

Wat een mooi tasje heb je gemaakt.

gr. Silvia

Solange Barreto zei

Maravilhoso projeto, linda ideia . Beijo, feliz semana.