1 mei 2013

Mijn andere passie

Een andere passie van mij is fotograferen.Ik fotografeer regelmatig samen met een kennis van mij, omdat hij heel veel van fotograferen af weet. Bij elke foto die ik maak verander ik vaak mijn instellingen op mijn camera. Het is dus regelmatig goed kijken wat je juiste instelling voor een foto is. Ik vind dit altijd een hele uitdaging. Ik fotografeer ook nooit meer op automatisch, dat is niet meer toegestaan hihi.

Hier onder een impressie van een winkeltje in Callantsoog wat allemaal leuke home decoratiespullen verkoopt.

               
Ze verkopen een hoop leuke spulletjes, hoofdzakelijk op het strand gericht, omdat Callantsoog een kustdorpje is.
 
Verder heb ik nog wat natuurfoto's gemaakt in Mariƫndal, dat is een reacreatiegebied hier in Den Helder. Heerlijk om alles weer in bloei te zien komen. Vandaag was het een stralende dag om alles mooi op de foto vast te leggen.

 

Veel liefs, Jolanda

4 opmerkingen:

henny zei

mooie foto's .
ja je kunt zien dat je er tijd voor neemt.
groetjes henny

Carin zei

Prachtige foto's Jolanda, doe je er verder iets mee, scrap je je foto's ook? Was je in de buurt op vakantie of woon je ook hier?
Groetjes Carin

Jolanda zei

Ik scrap niet. Ik maak zoveel foto's dat ik geen keuze kan maken.Kaartjes en projectjes maken vind ik veel leuker. Ik woon in Den Helder

Carin zei

Wat grappig Jolanda, ik ben al jaren volger van je blog maar het drong nu pas tot mij door dat je ook in Den Helder woont.
Wat je foto's betreft, ik snap dat je niet kunt kiezen maar er zitten hele mooie tussen om een LO van te maken. Ik scrap eigenlijk alleen vakantie foto's (tot nu toe). Ik kan ook niet zo mooi fotograveren als jij ...
Groetjes Carin