7 jun 2012

NOOR! Design demo/workshop dag bij Joy!Crafts



Vandaag hadden we met het Noor! Design DT team een demo/ workshopdag bij Joy!Crafts. Ondanks de files waren we er gelukkig ruim op tijd. Ik kan alvast verklappen dat er weer een hele hoop leuke spulletjes aankomen en wij kregen alvast een voorproefje.

Diny gaf een leuke workshop kleuren met Copics en daarna het verwerken van het stempelafdrukje op een leuke tag. Het was voor de eerste keer dat ik er mee geoefend heb en ik moet zeggen dat ik het vet moeilijk vind. Helaas waren we veels te druk met stansen van leuke stansjes van Diny en nieuwe stansjes van NOOR! design dat we de tag helaas thuis moeten afmaken.


Jenine gaf een workshop met de nieuwe NOOR! Design borduurmallen. Dat waren ook super leuke mallen, alleen is borduren niet echt mijn ding.


 Corina gaf nog een workshop een mini boekje scrappen. Ook deze is helaas nog niet af.....


Ik heb een super leuke dag gehad en vond het ook leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten.
Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige dag die ik zeker niet had willen missen!
En natuurlijk Jolanda voor het organiseren voor alles op korte termijn en natuurlijk Joy! Crafts!

Liefs, Jolanda

3 opmerkingen:

anita01 zei

Och hoe gaaf jou foto's, zo ben ik toch een beetje erbij he Jolanda;o) Bedankt hoor;o)

Warme groetjes en geniet maar lekker na ervan.
Anita

Made by Jolanda zei

Het was een onwijs leuke dag!!

Liefs,
Jolanda

Bernadet zei

supergave dag hebben we gehad!
Echt voor herhaling vatbaar!!!