20 nov 2011

Mijn favoriete vakantie

 Ik kreeg de opdracht om mijn favoriete vakantie op een fotovel te beschrijven. Ik kan hier voor de rest niet teveel op ingaan, omdat ik niet zeker weet of degene wel eens op mijn blog kijkt. Ik weet bijna 100% zeker van niet, maar die garantie heb ik natuurlijk niet.
Ik heb er een mini album van gemaakt. Ik heb op de voorkant een aantal punten gezet die ik belangrijk vind om een heerlijke vakantie te hebben. 
 Ik heb in Photoscape een aantal foto's samen gevoegd en uitgeprint. Als ik al mijn vakanties zou moeten uitprinten dan zou het een heel dik boekwerk worden, dus ik heb er maar een aantal uitgelicht.
Op het laatste blad zet ik nog een persoonlijk berichtje. Ik heb hem in het geheel lekker eenvoudig gehouden. Voor een leek is dit al een heel kunstwerk.
Gezellige zondag allemaal!

2 opmerkingen:

Carla D zei

Heel leuk Jolanda!
Leuk om alles samen te vatten.

Groetjes Carla

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Jolanda.

Liefs Riet.