7 mrt 2010

Doosje



Tijdens het blogsurfen kwam ik op de blog van Karin dit leuke doosje tegen. Het patroon kun je vinden op de site van Scor-pal. Klik -> hier <- voor de link. Helemaal onderaan de site kun je de turtorial uitprinten. Ik heb de maten wat aangepast, omdat het orginele doosje maar 10 x 7cm is. Op de blog van Karin (klik -> hier <-) kun je de aangepaste maten vinden die ik voor dit doosje heb gebruikt. Het papier is van My Mind's Eye "Dreamy" De bloem binnenin heb ik uitgeknipt uit een vel van het blok. Het stempeltje is van CC design. Voor het doosje heb ik een vel ColorCore cardstock gebruikt in de kleur Tangerine
De kleur in de webwinkel wijkt wat af van de orginele kleur. De tekststempeltjes zijn beide van Hero Arts. Het randje waar het poppetje op zit heb ik gemaakt met de randpons van Martha Stewart "zigzag" De bloemetjes zijn van Prima Marketing en die heb ik vastgezet met mini roosjes
Veel plezier met het maken van het doosje!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig doosje! De inhoud mag er ook best wezen. Jammie..
Groetjes, Myriam

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig doosje, heel leuk en heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Karin zei

Jolanda, je doosje is heel erg mooi geworden. Wat lief dat je een link naar mijn blog hebt geplaatst.

Gr. Karin

Hilde Suykerbuyk zei

wauw jolanda dat ziet er gaaf uit (en lekker).
gr. hilde

Marjolijne zei

Dat ziet er echt schitterend uit, en zo lekker vrolijk :D Krijg er helemaal de lentekriebels van ;)

Bernadet zei

wat een geweldig doosje Jolanda

Hilda zei

Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat een gaaf doosje Jolanda.
Hmm jammie jammie, en ook wat erin zit.
Groetjes Hilda

Riet zei

Ohhh wat een prachtige doos Jolanda,mooi papier.

Liefs Riet.

Tiets zei

wat een geweldig mooi doosje Jo!!

Jeanet zei

Een superrrrrr leuk doosje Jolanda !! En zo leuk om te geven he !

Krista zei

Wat schattig Jolanda, echt prachtig!