4 nov 2009

Bloemen bakje




Ik heb dit bloemenbakje gemaakt met bovenstaande template. Voor de basis heb ik gewoon cardstock gebruikt, maar je kunt hier natuurlijk ook ColorCore cardstock voor gebruiken. Je kunt de kernkleur verborgen houden of je creativiteit erop loslaten door te scheuren, schuren of antiek te maken, dat geeft een heel leuk effect. Het design papier is van The Paper Studio Oops-a-Daisy.
Op sommige vellen zitten glitters. Ik heb uit één vel de bloemetjes uitgeknipt en in het midden een roosje erin gedaan en in het bakje gezet. Om het bakje heb ik nog een lintje gedaan.Bij de HEMA heb ik een zakje blauwe druifjes gekocht en in het bakje gedaan. De teksstempel is van Hero Arts LL165 Happy Everything Greetings en de label is van Quickutz RS-0620. Ik heb hem vastgezet met roze Scrapper's floss

19 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat ontzettend leuk gedaan zeg....echt een goed idee voor een leuk kadootje......te gek!!

Sapipzi zei

Heel mooi gemaakt en het cadeautje past er natuurlijk perfect bij. Bedankt voor de template, ik ga hem meteen opslaan en zo snel mogelijk maken!

groetjes Margo

marja zei

wat is dit prachtig jolanda wat ontzettend leuk gemaakt!!!

ben er weg van en ga het dan zeker ook een keertje liften van je!

dank je wel voor dit enige patroontje!


lieve gr. marja

Maria zei

Wat gaaf Jolanda! Mooi gemaakt en leuk die roosjes!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig leuk, ziet er fantastisch uit!
Groetjes van Jacqueline

M@rtine zei

Heel erg mooi en leuk!
Deze wil ik ook een xtje maken.

Bedankt voor het patroon!
Groetjes Martine

Anoniem zei

wat een ontzetend leuk bakje is dat geworden.
leuk om iemand kado te doen .
je bent crea bezig :)

groetjes sonja (je nichtje)

sandra_w zei

Superleuk, Jolanda!

San x

Tiets zei

Ooo wat geweldig mooi Jo! superrrr!

Alina zei

heel erg mooi, Jolanda, super leuk idee!
groetjes, Alina

Anne-Marije zei

Hij is mooi!!! Leuk die bloembolletjes erin.
xxx Anne-Marije

annie zei

hoi jolanda het ziet er weer geweldig bij je uit op je blog zover zal ik nooit komen maar ik heb een award gekregen en ik heb hem aan jou gegeven ik weet ook niet of het allemaal goed is gegaan ik snap het nog niet zo en ben er ook niet zo heel veel mee bezig maar ik hoop dat dat wel komt gr en succes annie

Anoniem zei

hoi Jolanda, ik geniet altijd van je prachtige creaties, helemaal super vind ik ze! Ik wil heel graag iets vragen, maar ik kan nergens een email adres vinden, kan ja anders mij een berichtje sturen?
Alvast bedankt!

groetjes Monique.

Janny zei

oooh prachtig Jolanda! bedankt voor het patrooon!

Jolanda zei

Hey Monique,
Ik heb mijn e-mail inmiddels geactiveerd op mijn blog:
fabulouscreations@quicknet.nl.
Ik kan jou helaas geen mailtje sturen omdat dat niet in je profiel staat

Jolanda zei

Dank jullie wel meiden!

Tonje zei

I am so happy that I found you blog while I was bloghopping around. There are so many goodies in here. I hope it is ok that I link from my blog to yours?

Hanne zei

What a fantastic flowerbasket! Love this!

Anoniem zei

waarom niet:)