11 sep 2009

Twee Awards


.
Deze twee awards heb ik van Eer gekregen. Thanks! Nu moet ik 7 dingen over mezelf vertellen.

1. Ik werk alweer 21 jaar als apothekersassistente in de ziekenhuis apotheek van het Gemini Ziekenhuis hier, terwijl ik dacht dat ik er maar een jaartje zou blijven, omdat het werken in een ziekenhuis me niet trok.

2. Ik vind het heerlijk om om het strand te liggen, wel natuurlijk hartje zomer en met zonovergoten weer.

3. Ik ben helemaal verslaafd aan medische programma's op tv. Hoe viezer hoe meer ik zit te genieten. Het meeste smul ik van Ingang Oost,Trauma NL/Centrum, of de huisartsenpost

4. Mijn hobbykamer ziet er altijd uit alsof er een bom is ontploft. Als ik alles opruim kan ik niets meer vinden.

5. Ik ben helemaal verslaafd aan Chocolade en ook aan Mozart kugeln een Oostenrijks lekkernij. Dus als ik de kans krijg koop ik een paar zakjes.

6. Ik ben ook verzot op handdoeken, vooral die van de Bijenkorf. Alhoewel die tik nu een beetje overraakt.

7. Ik vind computeren, cluppen, bloggen, knutselen een heerlijke ontspanning en ik heb een hekel aan verassingsuitjes.

Ik geef deze awards door aan iedereen die mijn blog bezoekt. Ik denk dat de meeste mensen hem al wel gekregen hebben

1 opmerking:

Jolara zei

Gefeliciteerd met de awards ! Echt verdient !
GR joyce