8 okt 2008

Kaartje voor mijn zwager





Deze kaart heb ik voor mijn zwager gemaakt.Op de een of andere manier ben ik nooit goed in mannenkaarten maken.Ik weet niet wat dat is, maar ze verwijven soms nogal snel vind ik zelf. Het is een project dat je kunt vinden op de site van Card Art . Het papier is van Sweetwater.
Verder heb ik vandaag nog leuke brads gekocht bij Zeeman. Ik geloof dat ze een stuk of 10 verschillende soorten pakjes hebben voor maar 99 eurocent per stuk. Ik kon ze voor dat geld niet laten liggen.

18 opmerkingen:

sandra_w zei

Hahah gelukkig ben ik dus niet de enigste wie daar moeite mee heb ;)Tis een super gaaf projectje geworden, Jolanda!

Sandra xx

diana68 zei

Volgens mij hebben wij meisjes daar sowieso moeite mee ;o) althans ik in ieder geval ook en dan heb ik zelf nog 2 jongens *lol* maar je kaart is super gelukt Jolan...en de brads zijn ook geen geld zeg !!

liefs Diana x

Francien zei

Deze kaart is super geworden hoor en je zwager zal hem heel leuk vinden....bedankt ook voor je tip van Zeeman..altijd goed daar even te kijken...groetjes Francien.

Maria zei

Mooie kaart Jolanda, goed gelukt hoor! Daar zal je zwager vast blij mee zijn! En leuke brads!!

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Het is ook moeilijk om een mannenkaart te maken. Ik heb daar ook moeite mee (ligt het misschien aan de naam LOL)
Maar het is je goed gelukt Jolanda.

Die brads heb ik ook al ingeslagen :)

Groetjes,
Jolanda :)

Marja Sch zei

OOO Jolanda wat heb je dat ontzettend mooi gedaan. Bedankt voor de tip over de brads. Groetjes Marja

Unknown zei

vind het toch super gaaf geworden Jolanda :D!

xxxxBetina

Tiets zei

jeetje das moooi geworden Jo!

tineke zei

Een supergave kaart zeg maar je heb gelijk voor mannen altijd lastig hoor. En je brads zien er ook geweldig uit zeg
Tineke xx

CraftyC zei

The inside of your card is wonderful!
Clairex

david santos zei

This card is Art!
Great creation. Have a nice day.

Lia zei

schitterende kaart jolanda

Ingrid zei

Heel mooi deze Jolanda,en ja een mannekaart is zeker niet makkelijk!!

Monie zei

Hij is goed geslaagd je mannenkaart Jolanda! Ja mooi zijn de spulletjes van Zeeman.

Riet zei

ik vind het prachtig geworden Jolanda.
en je spulletjes wat je gekocht heb,geweldig.
liefs Riet.

Jeanet zei

Super gave creatie heb je gemaakt Jolanda !!

Krista zei

Wat een mooie kaart is het geworden Jolanda! Enneh, je bent echt niet de enige hoor, ik vind mannenkaarten zelfs niet leuk om te maken ;)

stampingcaz zei

LOVE this card!!

CAzx