6 feb 2008

Love


Afgelopen zaterdag had ik een knutseldagje bij Gerrie in Hoorn. Na de koffie en taart zijn we naar Hobbywereld in de Rijp gereden. Je zult haast denken dat je met Carla in de buurt snel verzadigd bent, maar hier hadden ze toch weer hele andere dingen. Ik ben gelijk met mijn nieuwe papier aan de slag gegaan. Ik had toch al zo weinig papier mee, ahum een grote Appie Heijn tas vol met allerlei hobbyspullen. Het papier is van Scenic Route waar je helemaal in luvvve van raakt. Ik liep een beetje vast met de aankleding van de kaart, omdat het papier nogal vrij druk is, maar na een paar dagen flink brainstormen is het aardig gelukt. De kopspeld die in het bloemetje zit is een landkaartnaald die ze bij Praxis verkopen. Ik kreeg deze tip van Tiets! In zo'n zakje zitten allerlei kleurtjes en ze kosten geen drol.

43 opmerkingen:

gerrie zei

Meid, wat is tie super geworden die kaart, wowwww, Die kopspeld moet ik tien brillen voor opzetten om hem te zien,maar ik had het al bij Tiets gezien, dus ik vond hem hahaha.Weer een geweldige creatie en dat papier is toch gaaffff(vind ik).

Jolanda zei

Dank je wel Ger! Ik had die kopspeld eerst in het groene bloemetje, maar dat vond Theo geen goed idee, mannen.......... Die zei al daar prikt vast iemand zich aan. Dus vandaar dat ie nu in het roze bloemetje zit.

Anoniem zei

Wauwie leuke kaart ;)

Enne dank je voor de tip van de speldjes :D
Ik ga zeker oven naar de praxis

Marja Sch zei

Een poosje puzzelen heeft je een mooi kaart opgeleverd hoor.Super.

Tiets zei

een prachtig kaartje geworden Jo!

Alma zei

Wauw, wat een mooi kaartje! Het papier is geweldig mooi! Bedankt voor de tip, ik ga ook naar de praxis !

Janny zei

wat een gaaf papier Jolanda en je kaart is ook super!

Lia zei

geweldig kaartje en leuk met de speld, dank je wel voor de tip ik zal Martien naar de praxis sturen

angelique zei

Je kaart is heel mooi geworden.Gezellig he met meerdere freubelen,ben ik ook altijd voor te vinden hihihi

diana68 zei

Prachtige kaart Jolan....en dat papier is wel onwijs leuk zeg !! ennuh thanx voor de tip ;o)

Erica zei

Hij is prachtig Jolan :D, wat een gaaf papier zeg, zoooo jammer dat ik er niet bij kon zijn...zeker nu ik dit zie ;o)

Monie zei

Oh , dat is een hele mooie kaart Jolanda!!

Meriam zei

ik kom voor het eerst op je site en je kaartjes zijn echt heel erg mooi....

en wat leuk dat je uit d-h komt heb er ook jaren lang gewoond

Meriam zei

ik kom voor het eerst op je site en je kaartjes zijn echt heel erg mooi....

en wat leuk dat je uit d-h komt heb er ook jaren lang gewoond

Jolanda zei

Dank je wel Janneke!
Ik vond het ook een hele goede tip. Ik neus er regelmatig, maar ze waren me nog niet opgevallen

Jolanda zei

Dank je wel Marja, het was inderdaad een heel gepuzzel

Jolanda zei

Dank je wel Tiets

Jolanda zei

Dank je wel Alma! Ben je nog geslaagd?

Jolanda zei

Dank je wel Janny!

Jolanda zei

Dank je wel Lia, de Praxis zal het wel druk krijgen met de verkoop van die speldjes

Jolanda zei

Dank je wel Angelique! Ik vind het ook altijd reuze gezellig. Ik kan alleen nooit geen keuzes maken wat ik mee zal nemen. Het liefste natuurlijk heel mijn hobbykamer, maar dat gaat helaas niet

Jolanda zei

Dank je wel Diaan en graag gedaan

Jolanda zei

Jammer hoor Eer, maar de volgende keer gaat het vast lukken. Het was reuuuuuze gezellig!

Jolanda zei

Dank je wel Monie!

Jolanda zei

Wat leuk! Ik ben er geboren en getogen. Heb tot mijn negentiende in de Visbuurt gewoond en woon nu in de Schooten.

Jolanda zei

Wat leuk! Ik ben er geboren en getogen. Heb tot mijn negentiende in de Visbuurt gewoond en woon nu in de Schooten.

Marjolijne zei

Wat een schattige kaart!
Vind hem prachtig enne....ik ga maandag ook maar even naar de Praxis ;)

Peet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda!!!

Jeanet zei

Gaaaf kaartje geworden en die speldjes heb ze al jaren in mijn naaidoos liggen dus snel tevoorschijn gehaald !!

Anoniem zei

Hi Jolanda,

Ik had een berichtje op mijn blog en ze vroeg het aan je door te geven omdat ze geen reactie achter kon laten ;) Hier komt ie ....

Groetjes van Janneke

I looked at your blogroll list and looked at Fabulous Creations - These cards are fantastic too. I would have left a similar message to yours but was unable to because I don’t have a blog/google account. If you know this person, please pass on my message!

Thanks for the inspiration!

Carole

Jolanda zei

Dank je wel Marjolijne!

Jolanda zei

dank je wel Peet!

Jolanda zei

Dank je wel Jeanet en zo zie je maar weer wie wat bewaard......

Jolanda zei

Hi Carole,

Thanks for your nice comment!
You don’t need a blog/google account to leave a message at my blog. You can leave a anonymous message if you like!
Thanks for looking!

Hugs Jolanda

sandra_w zei

Super gaaf kaartje, Jolanda!! En prachtig papier....

merrymstamper zei

This card is adorable!! love the image you used and the extra details you added!

Tessa Tegendraads zei

Wat een leuk kaartje, echt helemaal top!

Tessa

Leonie zei

De knutseldag heeft wel zijn vruchten afgeworpen!! :D :D :D
Wat een schattige kaart is het geworden :-)

Jolanda zei

Dank je wel Sandra!

Jolanda zei

Thanks for your compliments!

Jolanda zei

Dank je wel Tessa!

Jolanda zei

Dank je wel Leonie!
We hebben veel gekletst, maar er is toch wat uit onze handen gekomen

Daan zei

Super Jolanda