28 okt 2007

I've been tagged

Ik ben getagged door Diana en Dicky, bedankt dames:D!


1.Link naar de persoon die jou heeft getagged en post de regels op je blog.
2.Vertel 7 willekeurige en/of rare feiten over jezelf (op je blog, we willen dit
willen we allemaal weten)
3.Tag 7 personen op het eind van je bericht inclusief de link naar hun blog.
4.Laat elke persoon weten dat ze getagged zijn door een berichtje achter te
laten op hun blog.

Hier komen ze:

1. Ik heb een schurft hekel aan de Nokia ringtone, daar gaan mijn haren rechtvan overeind staan. Als ik de dienst telefoon van mijn werk meeneem, dan ishet eerste wat ik doe kijken welke ringtone erop staat.
2. Ik vind het heerlijk om naar medische programma's te kijken, vooral IngangOost en Trauma Centrum. Hoe viezer hoe mooier. En reality programma's mis ik ook nooit.
3. Ik hou niet van frutsels in mijn soep en pap, daar gruwel ik van. Erwtensoep zeef ik altijd, zodat ie lekker glad is.
4. Mijn hobbykamer ziet er meestal uit alsof er een bom is ontploft. Als ik alles opruim dan kan ik niets meer vinden.
5. Ik vind het heerlijk om in mijn bikini met mooi weer op het strand te liggen. Helaas is het er dit jaar vanwege het slechte weer niet van gekomen. Ons plekje lijkt wel op fort Knox met al die windschermen.
6. Ik zou niet meer zonder DVD recorder kunnen, dat ding draait elke avond overuren.
7. Ik ben zeer verslaafd aan computeren. Ik zou er niet meer zonder kunnen. Alhoewel ik hem op vakantie geen minuut mis.

Iedereen is inmiddels wel getagged. Mocht je nog niet getagged zijn bij deze

Geen opmerkingen: