14 apr 2007

Cuttlebug



Het zat niet in de planning, maar ik ben gisteren ook gezwicht voor het groene monster. Ik kwam op verschillende cluppies waar ik lid van ben al hele mooie aanbiedingen tegen en tja wat doe je dan als je er eentje ziet die je eigenlijk niet kan laten lopen.....? Je kreadoe potje omkeren en hopen dat daar genoeg geld in zit en ja hoor daar zat ruim voldoende in. Ik heb er gelijk 4 embossing platen bijbesteld, want anders kan ik er nog niets mee. Ik vind het ook handig dat de Quickutz revolutions dies er doorheen kunnen. Dus die komen ook op mijn "wish list"

4 opmerkingen:

Tiets zei

Hij werkt geweldig hoor Jo dus je krijgt er echt geen spijt van!! en oo al die dies die er nu ook in kunnen joh je weet straks niet meer wat je eerst moet kopen hihihi

Janny zei

nou daar krijg je echt geen spijt van hoor, hij werkt helemaal super!
alvast veel plezier ermee en ben benieuwd naar jouw kaartjes ermee!

Jolanda zei

Haha nou dat denk ik ook. Volgens mij is hij multifunctioneel. Mijn potje voor deze maand is nu echt leeg, dus ik moet weer eventjes sparen.

Jolanda zei

Ik hoop dat hij snel binnenkot Janny.:D! Mijn vingers jeuken al:D