21 sep 2015

Als basis heb ik deze keer een kant en klaar Kraft doosje  van 10,2x10,2x2,5 cm gebruikt. Deze doosjes zijn er in verschillende maten. Van groot tot klein. De bovenkant van de deksel heb ik beplakt met verschillende kleurtjes liefdevol designpapier. Je kunt met de kant en klare kraftdoosjes zoveel kanten op.

Halverwege heb ik stukje lint met kruissteken hartjes bevestigd. Om het geheel wat te breken vond ik het wel leuk om een zwarte sterlabel te gebruiken ipv een hartje.
Kimya heeft ook een uitgebreid assortiment kraft etiketten, met voor elke gelegenheid wel een passende tekst. Ik heb deze keer eentje gekozen met de tekst "especially for you"
De label heb ik bevestigd met een stukje jute touw.


Langs de zijkant van de deksel heb ik een stukje natuurlint met bloemen geplakt om het geheel af te maken.


Veel liefs,
Jolanda

10 aug 2015

Thank You

Ik heb deze keer weer een zakje opgepimpt. Als basis heb ik een bruine vlakke zak gebruikt. De voorkant heb ik beplakt met designpapier van Joy!Crafts. Het stempelafdrukje is van Paper Nest Dolls. Aan de bovenkant heb ik een stukje jute touw geknoopt en daaraan een kleine Kraft label bevestigd. Deze kun je naar eigen inzicht versieren met designpapier een een leuke tekst. Aan het jute touw heb ik een reddingsboei gehangen. Deze leuke bedeltjes zijn in allerlei thema's verkrijgbaar bij Creatotaal
Aan de onderkant van de golven heb ik een stukje Stitchy jute geplakt, zodat het net zand lijkt.

Binnenin het zakje heb ik een papieren label geschoven. Ook deze heb ik beplakt met designpapier en onder de golfjes heb ik een stukje Burlap geplakt, zodat ook dit net zand lijkt. Halverwege heb ik een Kraft etiket geplakt met de tekst "thank you"
Bovenaan de label heb ik een stukje Boucle jute met een fout steekje bevestigd en vastgeknoopt met een stukje jute touw en hieraan een zeester bedel bevestigd

Veel liefs,
Jolanda

5 jul 2015

Feestvarken

Inmiddels heeft het feestvarken dit varkentje ontvangen. Het patroon van het varkentje is van IlDikko
Kimya verpakkingen verkoopt leuke transparante blokbodemzakjes in allerlei maten, dus uitermate geschikt om het in te verpakken. De bovenkant heb ik vastgezet met een dubbel gevouwen label, waarvan ik van de onderkant een stukje heb afgesneden. Daar bovenop heb ik een tekst uitgeprint met "vandaag ben jij het feestvarken"
Om de label heb ik wat verschillende kleuren haakgaren gewikkeld en door de gat van de label een bloemetje gestopt.

29 jun 2015

Have an nice day

Ze blijven leuk om op te pimpen de papieren labels.
Ik heb de voorkant beplakt met designpapier en daar bovenop heb ik een papieren onderzetter geplakt. Het stempelafdrukje is van Lizzy Love. Rechts naast het stempelafdrukje heb ik een hartje gehaakt en vast gezet met een bloemetje. Bovenaan de label heb ik een stukje raffia geknoopt

Bovenaan heb een een kant en klare kraft etiket met de tekst "have a nice day geplakt. Van een stukje vlinderlint heb ik een vlindertje uitgeknipt en erboven op geplakt
Aan de linkerkant heb ik een kleine bruine label bevestigd en daarbovenop heb ik een houten knoopvogeltje geplakt. Door de gaatjes van het vogeltje heb ik een stukje touw geknoopt. 

20 jun 2015

Dagje Otterloo

Ik was laatst een dagje naar Otterlo en viel daar gelijk met mijn neus in de boter. Alles stond in het teken van Vincent van Gogh. Heerlijk wat cultuur en natuur kunnen opsnuiven en natuurlijk heel veel fotootjes geschoten.


18 mei 2015

Hoera

Vandaag heb ik voor jullie een paperbag gemaakt. Als basis heb ik een bruine vlakke zak gebruikt. De voorkant heb ik beplakt met designpapier. Aan de onderkant heb ik een stukje stitchy jute geplakt en daarover heen een stukje natuurlint met rode bloemetjes
Binnenin heb ik een kant en klare witte label geschoven. Deze heb ik opgepimpt met designpapier, een stukje natuurlint met rode bloemetjes, een stukje wit chantilly kant.
Daarboven op het ik een kant en klare tekstlabel met daarop fijne verjaardag bevestigd en vastgezet met een stukje brocante kant


Bovenop de bloem heb ik een leuke kant en klare kraft etiket geplakt met de tekst "Hoera"

Veel liefs, Jolanda